ENDÜLÜS - SEVILLA FLAMENKO, GECE HAYATI, YEME İÇME, ALIŞ VERİŞ

SEVILLA 3 - FLAMENKO SHOW, GECE HAYATI, YEME İÇME, ALIŞ VERİŞ

- Endülüs'de seyredeceğiniz en iyi Flamenko show için gittğimiz EL PALACIO ANDALUZ'U öneririm. Yemek yeri arka tarafta masalar, biz turun sayesinde en önde tiyatro düzeninde izledik. Tavsiyem yemekten sonra gidin, bir içki dahil giriş fiyatına. Önceden rezervasyon ya da biletinizi alınız. 21.30'da başlıyor show.

EL PALACIO ANDALUZ,
Avda. Maria Auxiliadora, 18-B Tel. 9545344720 - 41008 Sevilla
www.elpalacioandaluz.com - comercial@elpalacioandaluz.com

Buyurunuz showdan videolarımızı da izleyebilirsiniz aşağıda:

Sevilla, Flamenko, Flamenco show, Flamenko gösterisi, en iyi flamenko, Endülüs Gezi Rehberi, Endülüs'te ne yapılır, Endülüs, Granada, Seville, Cordoba, Seville Festivali, VIP Turizm, Endülüs Gezisi
Baş dansçı Emilio Ramirez - dünyaca ünlü olması bekleniyormuş

Sevilla, Flamenko, Flamenco show, Flamenko gösterisi, en iyi flamenko

Sevilla, Flamenko, Flamenco show, Flamenko gösterisi, en iyi flamenko, sevillanas
Resim yazısı ekle
Sevillanas Dansı

Carmen

Bu çok profesyonel zımba gibi gösteri 1,5 saat kadar sürüyor, çıkınca da Sevilla'nın yerel halkın eğlendiği Flamenko barlarına gittik. Gece barlarda eğlence 23.00-24.00 gibi başlarmış, biz çok beğendik, eğlendik, çok tavsiye ederim:

- Önce bu bara girdik Triana köprüsünü geçince bizim Boğaz kenarı gibi nehir boyunca yan yana barlar var. Betis bölgesi. Canlı müziğin son yarım saatini yakalayabildik.

- Nehir kenarında yürürken Abades Triana (Betis 69 A adresi) bir restaurant gördük, çok şıktı yemeğe gidilir, bizim 29 ayarı hoş bir yer.

- Bayram nedeniyle erken kapanmıştı barlar, aradığımız yer de kapalıydı. Geçerken tek açık bulduğumuz pizzacıda garsona sordum "tam yerine gönderiyorum sizi, turistler gelmez. Triana köprüsünden karşıya geçince dümdüz ilk ışıklardan sağa yürüyün 100 m ileride" dedi, biz tam köprünün önündeyiz, geri dönsek mi derken rastladık bu tek açık dükkandaki garsona tesadüf işte:) Cadde bizim Karaköy Bankalar caddesinin eski gece hali, in cin top oynuyor, yanlış geldik herhalde diye tam dönecekken bir kafayı uzattık içerisi yıkılıyordu, hiç turist yok, sıra gecesi gibi çalıp, söyleyip, dans ediyorlar. Şahane bir ortam. Burası görülmeden dönülmemeli Sevilla'dan.

Casa ANSELMACalle Pagés del Corro, 49 41010 Sevilla

Yemek içmek için rehberimiz aşağıdaki yerleri önerdi, turdan çeşitli gruplar farklı yerleri denedik, hepimiz hepsinden memnun kalmışız, öneririm. Hayat burada ucuz, en pahalı yemek azami 10 Euro civarlarında.

- Önce bizim Markiz ayarı meşhur eski bir pastanesine gittik tavsiye üzerine Confiteria La Campana, güzel pastalar yedik, Sierpes alış veriş sokağı bitiminde, tam dinlenme yeri meydana bakıyor. Burada denk getirip birkaç kere oturup kahve molasıyla yavaş şehri, insanlarını izledik. Saatlerce oturabilirdik...

- Casa Robles Rest., Alvarez Quintero, 58 Santa Cruz - tapas, et, boğa kuyruğu vs. herşey var.

- Nerede yerseniz yiyin boğa kuyruğu tadın dedi rehberimiz, "Robo de Toro" = boğa kuyruğu demekmiş

- Rojia marka kırmızı şarap iyiymiş. Bir de illa her yerde bolca Sangria için, market ya da havaalanından eve alın, 6,5 Euro şişesi alanda. Evde bir sürahiye boşaltın içine elma, portakal, çilek vs. doğrayın, tadın keyfinize göre, belki bir çubuk tarçın da atın, buzlu için. Füme et, jambonları da çok lezzetli.

Sangria

Yemek içmek derken Granada'da cafede garsondan istediğimiz Frappe, anlamaz gibi bakınca buzlu kahve diye izah ettik, var mı var, gelen budur:)

- Nefis süt kuzusu yemek için buraya gidiniz: Asador De Arande Rest.,  Calle de Luis Montoto, 150, 41005 Sevilla

- Tabii hediyelik satan dükkanlar her yerde, Sierpes caddesi Nişantaşı gibi, yelpazeciler, hediyelikler, zincir mağazalar, ayakkabıcılar sıra sıra küçük dükkanlar, çok keyifli gezmek.

- Gümüş seviyorsanız yerel yarı gümüş yarı başka bir maden söylediler takıları var, gümüş flamenko küpesi şart:) Gümüş taraklar, tokalar... anında havaya giriliyor:) ve herşey çok uygun:)

- Bir de böyle daha süslüleri de var. Carmen'in memleketi Sevilla'da dişilik, süs püs diz boyu:)

Ispanya, Ispanya turu, gezi, seyahat, Endulus, Endülüs gezisi
Flamenko Takıları

- Yelpaze deyince kullanmasını da öğrendik, manalı sallamak isterseniz:) çok gezdik en çok buradan ahşap renkli el boyama yelpazeler aldık, bunlar da süslü danteller:  Sevillai, Sierpes 66.

Ama gördüğüm en neşeli şeylerden biri bunlardı. Herhalde bayram diye doluydu El Corte Ingles'de:) Bir fotomuz eksik kaldı bu kıyafetlerle vakitsizlikten:)) Öğlen siesta yapmayan tek yer bu çok katlı mağaza, Sierpes caddenin sonunda, en üst katında iyi gurme bir rest. varmış). Diğer dükkanlar 3-4'e kadar kapalı.

Ispanya, Ispanya turu, gezi, seyahat, Endulus, Endülüs gezisi

Flamenko kıyafetleri

Yine görüşmek dileğiyle güzel, renkli Sevilla...

Sevgilerimle,
Aydan

Not: Arkadaşlarım çok sağolsun, foto, video, not ile destek her zaman süperdi, çok çalıştık çok:)

Facebook'ta blog için Aydan Ugur (Blogger) sayfası açtım, her yazımı paylaşıyorum, beğenip oradan da takip edebilirsiniz. Paylaşımlarız için şimdiden teşekkür ederim. Ben yazmaktan çok keyif alıyorum, umarım siz de keyifle okuyorsunuzdur:)